Kako istaknuti svoju IT konferenciju u mnoštvu drugih?

Događaji 23. kol. 2022


Odlasci na tech konferencije postali su standardna praksa za usavršavanje i networking stručnjaka u IT-u - kako u svijetu, tako i kod nas. Konferencije nerijetko nude odlične predavače i radionice, a često predstavljaju priliku za bijeg od svakodnevice i uhodanog posla.

IT konferencije su popularne - i to je razlog zašto se neke od njih etabliraju i iz godine u godinu privlače sve veći broj posjetitelja. Međutim, stručnjaci koji često idu na konferencije ponekad izgube motivaciju za iste jer je većina konferencija ista: red predavanja u velikim konferencijskim dvoranama i red druženja uz catering u lobbyju mjesta gdje se konferencija održava.

Kako istaknuti svoju IT konferenciju i kako je učiniti drugačijom od drugih? Kako pružiti nezaboravno iskustvo polaznicima i učiniti da jedva čekaju doći na vašu konferenciju i iduće godine?

Za savjet smo pitali organizatore KulenDayza, najveće slavonske IT konferencije koja se i ove godine održava od 2. do 4. rujna 2022.

1.Odaberite pristupačnu, ali atraktivnu lokaciju

Pri organizaciji konferencije, važno je uzeti u obzir odakle dolazi većina sudionika. Tako se velike međunarodne konferencije održavaju na lokacijama koje imaju dobru prometnu povezanost s ostatkom svijeta. Ako se radi o manjoj konferenciji, dobro je da se ona održi negdje gdje će svima biti što jednostavnije doći.

Ipak, kako bi konferenciju učinili drugačijom od drugih, ponudite sudionicima da dio konferencije provedu na nekoj zanimljivoj lokaciji. Na primjer, workshopovi se prvog dana KulenDayza održavaju u Kopačkom ritu, etno selu Kopačevo, i na osječkoj Tvrđi. Ovakve, za IT konferencije neuobičajene lokacije, učinit će iskustvo sudjelovanja nezaboravnim.

2.Pružite sudionicima lokalno iskustvo

Svaka IT konferencija nastojat će biti korisna za sudionike i pružiti im mogućnost da se usavrše profesionalno. No, zašto ne iskoristiti priliku i upoznati ih s tradicijom i lokalnim običajima u trenucima predaha od radionica i predavanja?

Iz imena KulenDayza da se iščitati specifična karakteristika ove IT konferencije. Uz lokalne delicije poput kulena i rakije, ova konferencija nastoji sudionicima približiti slavonsku gostoljubivost kao i izvrsnu gastronomsku ponudu. Sudionici uvijek odlično reagiraju na taj aspekt konferencije te zbog toga odluče doći i iduće godine.

3.Uključite u program i zabavu - s ciljem učvršćivanja timskih odnosa

Ljudi iz iste tvrtke obično tijekom trajanja konferencije provode slobodno vrijeme zajedno, opuštajući se ili družeći se uz piće nakon predavanja. Ako želite svoju konferenciju istaknuti od drugih, možete zabavu uključiti u sam program konferencije.

Kako? Ekipa iz KulenDayza ima provjeren recept. Kao i prethodnih godina, i ove se zadnji dan konferencije održava Slow Down Teambuilding. Tamo se timovi iz različitih tvrtki mogu družiti uz različite zabavne aktivnosti poput kuhanja, vožnje kanua, streličarstva i drugog. Prijateljsko natjecanje s drugi timovima ojačava timski duh, a nesvakidašnje aktivnosti će pomoći da se konferencija još dugo pamti.

4.Osigurajte raznolikost glavnih konferencijskih aktivnosti

Konferencijska predavanja su izuzetno koristan izvor novih znanja i tehnika usavršavanja - ali ponekad niz predavanja za predavanjem dovodi do manjka fokusa i zamora.

Zbog toga su u KulenDayzu odlučili da će uz predavanja vrhunskih stručnjaka u IT-u dodati i pretkonferencijske radionice. Ovakav tip aktivnosti odvija se u manjim grupama gdje je veća mogućnost interakcije s voditeljem radionice, te pogoduje ljudima koji uče na konkretnim primjerima. Tako će i sama predavanja, nadovezujući se na radionice, biti zanimljivija sudionicima.

5.Ponudite zanimljiva predavanja o aktualnim trendovima

KulenDayz program ove godine uključuje čak 13 predavanja i radionica koji se odnose na sve važniju temu u svijetu IT-a: security. Uz to, naglasak cijele konferencije bit će i na cloud computingu.

Osim aktualnih trendova, KulenDayz pokriva i nekoliko tematski specifičnih područja. Svakom predavanju i radionici pridodan je jedan ili više tagova: Project Management, Game, Dev, .Net, Frontend, Data, Blockchain, Design, AI, Office365. Zanimljivo je to što će stručnjaci moći produbiti znanje o određenom području, ali i sudjelovati na onim predavanjima koja se dotiču više područja. Tako će njihovo znanje biti stavljeno u kontekst projekata koji zahtijevaju širi collaboration.

6.Omogućite networking u opuštenoj atmosferi

Poslovne suradnje, pogotovo u regiji, počivaju na ugodnoj i opuštenoj atmosferi. Zato na svojoj konferenciji stvorite prilike za iste!

Networking zna biti usiljen i uštogljen. Ako želite učiniti svoju konferenciju posebnom, povedite se za primjerom KulenDayza - opuštena atmosfera i slavonska tradicija gostoljublja doprinose da se svi osjećaju ugodno. U takvom ozračju se najprije povezuju ljudi kao ljudi, na što se nadovezuju čvrste poslovne suradnje.

7.Omogućite roditeljima da povedu djecu - i da se djeca zabave!

IT konferencije često potraju i van regularnog radnog vremena te zbog toga ponekad stvaraju problem roditeljima s djecom. Na KulenDayz su se dosjetili kako to iskoristiti da dodaju X faktor svojoj konferenciji te su napravili KulenDayz Kidz - koji ove godine sponzorira EPAM.

Ovaj je program namijenjen djeci školskog uzrasta. Djeca od prvog do četvrtog te od petog do osmog razreda mogu na interaktivan i zabavan način isprobati nove alate za učenje te družiti se s vršnjacima. To je idealan način da ih se zainteresira za IT te pobliže objasni kako funkcionira tehnologija koju i sami koriste.

Uz to, naravno, rješava i glavobolju roditeljima koji se mogu bezbrižno posvetiti svojem dijelu konferencije.

Dođite na KulenDayz i uživajte u konferenciji na slavonski način

Ovogodišnje izdanje KulenDayza održava se od 2. do 4. Rujna 2022. U petak će sudionici moći sudjelovati na pretkonferencijskim radionicama na atraktivnim lokacijama.

Glavni konferencijski dan - subota - rezerviran je za predavanja u prostorima Stare Pekare u Tvrđi, nakon čega slijedi dobro poznati after party.

Nedjelja je rezervirana za slow down teambuilding, čemu se vesele sudionici konferencije prethodnih godina koji imaju samo riječi hvale.

Cijena kotizacije kreće se od 300 do 1500 kuna te ovisi o broju dana na kojima se sudjeluje, dok su KulenDayz Kidz program kao i ulaznice za studente besplatni. Ova je konferencija prepoznata i od grada Osijeka te Osječko-baranjske županije kao događaj od regionalnog značaja koji povećava vidljivost cijele regije.

Ova IT konferencija prepuna neočekivanih aktivnosti koje se odvijaju u prekrasnoj prirodi Slavonije dobra je prilika da obogatite sebe i svoj tim novim profesionalnim saznanjima, ali i da - jednostavno uživate.

Doznajte više o KulenDayz programu te nabavite ulaznice ovdje.

Oznake

KulenDayz

IT conference with trainings in Development, Design, Data, ITPro and Project Management.

Tvoja prijava je uspješno sačuvana!
Odlično! Kako bi imao pristup cijelom sadržaju bloga potrebno je izvršiti proces plaćanja.
Tvoja prijava je uspješna!
Tvoj nalog je aktiviran, sada imaš pristup cijelom sadržaju bloga.