Joberty 2.0 - Zašto smo uveli nove tipove osvrta?

Novosti 22. stu. 2022

Isječak iz razgovora FullStack Developera Domagoja i QA testera Ivana:

Domagoj: "Čuo sam da su u tvrtki X podigli plaće za 3 mjeseca, a da su seniori  dobili svoj parking. Znaš koliki je kaos pronaći parking u Zagrebu za cijeli dan?"

Ivan: "Znam... Jesi li čuo da su zaposlili novog HR i Growth osobu u našoj tvrtki? Ne razumijem što ti ljudi uopće rade. Završili smo FER u roku, ja pišem testove za test automation, ti radiš Stripe integraciju ... imaju li oni kliker za tako nešto? A onda me dođu pitati kada će ovaj task biti gotov… dođe mi da kupim onu zemlju na selu i počnem uzgajati paradajz."

Isječak iz razgovora Talent Acquisition Specialista Sonje i Head of Growth Marka:

Sonja: "Što više intervjuiram ove programere to više ne vjerujem. Razmazili su se, žele nekakve lude uvjete, neće raditi petkom itd."

Marko: "Sve znam. Umjesto da sjedi tu i kodira za što je zapravo odlično plaćen, on  se žali i traži posebno parking mjesto. Kao da bi tvrtka propala bez njih. Samo da završe više taj CRM i ne trebaju nam."

Sve je počelo spoznajom da je zajednička emocija naših korisnika (s jedne strane programera, a s druge IT tvrtki) – nezadovoljstvo drugom stranom.

Koju ulogu ima Joberty?

Činjenica je da smo razvili Joberty kako bismo svima dali priliku reći kako stvarno izgleda raditi u IT tvrtki, no osvrti koje smo dobili nisu uvijek bili konstruktivan feedback za tvrtke. Čak je u nekim slučajevima poraslo obostrano nezadovoljstvo obje strana i produbio se jaz.

Zato smo potražili pomoć New Startegy, prve tvrtke za poslovni dizajn u jugoistočnoj Europi, da nam pomogne razumjeti kakvu bi ulogu Joberty trebao imati u rješavanju tog problema.

"New Startegy koristi svoju originalnu metodologiju, uključujući Business Sapiens model, koji predstavlja izuzetno efektan alat za ubrzani razvoj svake tvrtke uključujući i startupe. U ovom slučaju, prvo što smo utvrdili da je pored svoje osnovne uloge, važna uloga Jobertyja i da pomogne smanjenju postojećeg jaza između IT tvrtki i programera, a misija u širem smislu, građenje boljeg IT svijeta. Iz toga je nastao i novi brend manifesto koji poziva programere da pri ostavljanju svog osvrta ne razmišljaju kako nauditi tvrtki ili s druge strane kako je nahvaliti, već kako svojim konstruktivnim komentarima mogu pomoći istovremeno i tvrtkama i drugim programerima. Sve to nas je dovelo do niza originalnih inovacija u korisničkom iskustvu, proizvodu, načinu komunikacije, kao i u samom business modelu." - napominje Miša Lukić, osnivač @ New Startegy

1.Promjena fokusa

"Novim tipovima osvrta željeli smo promijeniti fokus naših korisnika na ono što je stvarno važno. Želimo sadržaj na temelju kojeg ćeš se zapitati šta je smisao onoga što radiš i možeš li procijeniti nalaziš li se u tvrtki koja ti pruža rad sa svrhom, a naša politika objave osvrta ostaje ista." - govori nam Dušica Lukić, Product Manager i Co-founder @ Joberty.

2. Svrha

Djordje Vukotić, Chief of Sales and Operations @ Joberty: "Kad smo uspostavili svoju ulogu, sve ostalo je bilo lako. Nova strategija nas je naučila o 4 razine koje svaki čovjek ima - fizička ili materijalna, emocionalna, intelektualna i konačno četvrta, svrha kao "sense of higher purpose". Sve ono što ostaje iza nas i što smo napravili kako bi svijet bio bolje mjesto za život. Odlučili smo baš ovako podijeliti nove tipove osvrta."

3. Perfect match

Nikola Mijailović, CEO i Co-founder @ Joberty

"Priznali smo sami sebi da ne postoji savršena tvrtka već samo perfect match, krilatica koju počinjemo koristiti u komunikaciji na društvenim mrežama. S novim tipovima osvrta, tvrtke jasno mogu vidjeti u kojim područjima imaju slabu ocjenu te, ako tako žele i mogu, trebaju na to utjecati. A opet sami korisnici mogu odlučiti je li određeni poslodavac pravi za njih. Jer ako je nekome stalo samo do visoke plaće, a ne do projekta na kojem će raditi, onda će ta osoba tražiti tvrtku koja ima visoku ocjenu u dijelu plaća, a ocjene u drugim područjima neće ga zanimati."

Bolja verzija sebe / Bolja verzija Jobertyja

Važnost svrhe u svemu što radimo shvatili smo tek nakon nekoliko radionica s New Startegy timom.

Dejan Bojović i Miša Lukić, New Startegy
Miša Lukić: Svrha je jedna od ključnih potreba zaposlenika u 21. stoljeću. Vjerujem da je vrlo važno da zaposlenici budu ponosni na tvrtke u kojima rade, kao i da imaju osjećaj svrhe u svakodnevnom radu. Svrha nas inspirira da postanemo bolja verzija sebe.
O suradnji s New Startegy timom Dušica zaključuje: Prije svega, ovom suradnjom dobili smo novu perspektivu. Gledali smo Joberty drugim očima, analizirali sve što radimo iz drugog kuta i došli do velikih otkrića. New Startegy nas je vodio kroz proces introspekcije, samospoznaje i otvaranja nekih novih perspektiva i znanja. Zaista je privilegija raditi s ovakvim velikanima naše struke i radujemo se što imamo takve partnere na ovom putu.

Oznake

Joberty

Joberty je platforma za razmjenu iskustava iz IT zajednice.

Tvoja prijava je uspješno sačuvana!
Odlično! Kako bi imao pristup cijelom sadržaju bloga potrebno je izvršiti proces plaćanja.
Tvoja prijava je uspješna!
Tvoj nalog je aktiviran, sada imaš pristup cijelom sadržaju bloga.