Joberty 2.0 – Naša priča

Novosti 15. stu. 2022

U lipnju 2019. mali tim ljudi sastavljen od 3 Software Developera, jednog Product Managera i jednog QA stvorio je Joberty kakav smo poznavali do jučer. U ovom članku pričamo našu priču i kako smo došli do Joberty 2.0.

Kako je sve počelo objašnjava nam Nikola Mijailović, CEO i Co-founder i začetnik ideje o nastanku Joberty platforme:

"Dugo sam radio u HR industriji i s vremenom sam uočio problem HR-a pri zatvaranju Tech pozicija te ujedno prepoznao potrebu programera za informacijama iz prve ruke o IT tvrtkama.

Trend u kojem su kandidati bili ti koji su aktivno tražili poslodavca zamijenio je novi val promjena u kojem su sada tvrtke bile te koje su se natjecale za kandidate, a to je prvi put postalo vidljivo u IT industriji. Tu sam vidio našu priliku i odlučio iskoristiti taj "window of opportunity" za lansiranje proizvoda. Razvojni tim bio je zadužen za izradu MVP-a proizvoda, koji je prema mojim smjernicama napravio prvu verziju proizvoda u manje od 6 mjeseci." - govori nam Nikola.

Dušica Lukić, Product Manager i Co-founder, ističe da su se u procesu kreiranja proizvoda vodili određenim pretpostavkama (hipotezama) koje su i potvrdili proizvodom u Srbiji.

"Pretpostavili smo da korisnici imaju potrebu za informacijama o tome kako je raditi u IT tvrtki te da su informacije, koje im može pružiti samo netko tko tamo radi, bitan faktor pri donošenju odluke o daljnjem uključivanju u selekcijski proces kod poslodavca."

Što se dalje događa, priča nam Nikola:

Nakon Srbije, u rujnu 2021. odlučili smo krenuti s radom na hrvatskom tržištu. Hrvatska je tržište slično našem i vjerovali smo da će i tamo proizvod doživjeti veliki uspjeh. U Hrvatsku dolazimo s proizvodom koji ima 7 vrsta osvrta jer smo istraživanjem otkrili da postoji 7 ključnih faktora koje developeri uzimaju u obzir kada se odlučuju na promjenu posla. Tih 7 faktora preveli smo u 7 vrsta osvrta i time pokušali potvrditi hipotezu da developeri ne žele općenito pozitivne i negativne informacije o tvrtki, već informacije o kulturi, timu, projektima, tehnologijama koje se koriste, i prilikama za osobni razvoj kroz rad.

Dušica se nadovezuje i potvrđuje da je ova hipoteza potvrđena, ali da im se nije svidjela ideja o postojanju 7 vrsta osvrta. Činilo se puno. Zato tim osnivača donosi odluku o trećoj verziji proizvoda, koja bi bila optimalno rješenje.

"Na tržištu Bugarske, Rumunjske, Makedonije i Slovenije tijekom 2022. lansirali smo verziju proizvoda s 5 vrsta osvrta koji su kombinirali te faktore i među tih 5 uključili purpose odnosno potrebu za smislom onoga što radimo. Nakon potvrđivanja naših početnih hipoteza odlučili smo da to postane naš proizvod na svim tržištima.", navodi Slavko Šaponjić, CTO i Co-founder

Dušica objašnjava:

Naša logika razvoja proizvoda je takva da sa svakim novim tržištem potvrđujemo nove hipoteze i da svaka nadogradnja proizvoda uključuje prethodno stečena znanja i iskustva iz cijele regije.
Iako se čini da je regija SEE slična, nastojimo ne donositi zaključke napamet.

Slavko Saponjić dodaje kako je proizvod napravljen tako da može podržati svaku promjenu, a opet je dovoljno fleksibilan za prilagodbe na pojedinim tržištima.

U trenutku kada smo se odlučili za eksponencijalni rast, bilo je jasno da proizvod mora podržavati te poslovne odluke i držati korak s našim ambicijama.

Nebojša Aradski, Tech Lead i Co-founder komentira potrebu za redizajnom:

"Prethodni dizajn bio je u skladu s našim načelom Clean and Simple, no činjenica je da smo s vremenom dodali puno funkcionalnosti i dizajn nije uvijek bio dosljedan. Osim toga, mobile responsive zahtijevao je poboljšanja koja smo riješili s novim dizajnom."

Uz sve ovo, u novom izdanju očekuje nas nekoliko novih funkcionalnosti: Provjera osvrta, Verifikacija autora komentara i Superdev. Dušica Lukić kaže:

Do sada smo osvrte objavljivali nakon ostavljanja, nakon čega smo provjeravali jesu li u skladu s našim Uvjetima korištenja i Smjernicama za ostavljanje osvrta. S obzirom na to da se Joberty razvija velikom brzinom, pa stoga brojimo sve više korisnika i osvrta, želimo dodatno poraditi na relevantnosti sadržaja koji će IT zajednici dati još veću vrijednost.
Važno nam je da do naših korisnika dođu samo pouzdane informacije. Kako bismo u tome uspjeli, od sada provjeravamo svaki osvrt prije objave te smo proširili tim moderatora. Budući da ovu provjeru obavljaju ljudi iza ekrana, vikendom može proći i do 48 sati prije nego što se osvrt objavi.
Svoju ulogu u povećanju transparentnosti u IT zajednici shvaćamo vrlo ozbiljno i prihvaćamo odgovornost koja s tim dolazi. Zato smo uveli mogućnost dodatne provjere autora komentara. Za sve korisnike koji su spremni potvrditi da zaista rade za tvrtku za koju ostavljaju osvrt, osigurali smo dodatnu vidljivost dobivanjem bedža "Verificirano". Prilikom ostavljanja komentara za trenutnog poslodavca, ti će korisnici moći (opcionalno) ostaviti i poslovni email koji je potrebno verificirati. Tek nakon provjere od strane Joberty tima, objavljeni komentar dobit će bedž "Verificirano". Nema sumnje da je autor osvrta zaposlen u navedenoj tvrtki. :)
Dodatno, odlučili smo nagraditi sve one koji doprinose zajednici točnim informacijama titulom Superdev! Pritom zajednica odlučuje jesu li prezentirane informacije relevantne ili ne. Bedž "Superdev" bit će prikazan na svim osvrtima te osobe. Međutim, biti Superdev nosi dozu odgovornosti prema zajednici, koju ne treba shvatiti olako. Titula Superdev također se može i izgubiti, ako zajednica tako odluči.
Cilj kojem težimo je da svi korisnici naše platforme nose ovu titulu. Zato je vrlo važno da naši korisnici označe osvrte drugih s "Relevantno" ili "Nije relevantno", ako su i sami radili u tim tvrtkama.

Puno rada i truda uloženo je u Joberty 2.0 i nadamo se da će naši korisnici to prepoznati. IT tržište se mijenja, a naš proizvod prilagođava se promjenama i novim trendovima. Nastavljamo graditi još transparentniju IT zajednicu. Misija ostaje ista, a naša odgovornost sada još veća.

Oznake

Joberty

Joberty je platforma za razmjenu iskustava iz IT zajednice.

Tvoja prijava je uspješno sačuvana!
Odlično! Kako bi imao pristup cijelom sadržaju bloga potrebno je izvršiti proces plaćanja.
Tvoja prijava je uspješna!
Tvoj nalog je aktiviran, sada imaš pristup cijelom sadržaju bloga.